113

’جمہوری رویہ اپناتے تو ہم ساتھ کھڑے ہوتے، عمران نے اسٹینڈ آئین پر مزید وار کیلئے لیا‘

حکومت مخالف اپوزیشن اتحاد پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کے تحت جلسوں کی نئی سیریز آج سے شروع ہوگئی ہے۔

پہلا پڑاؤ فیصل آباد کے  دھوبی گھاٹ گراؤنڈ میں پڑا جہاں آج پی ڈی ایم کا جلسہ منعقد کیاگیا۔

جلسے سے مریم نواز نے بھی خطاب کیا اور کہا کہ جب ظلم ہو رہا تھا تو نوازشریف نے کہا کہ میں اپنا معاملہ اللہ پر چھوڑتا ہوں، جب کوئی اپنا معاملہ اللہ پر چھوڑے تو تمام طاقت اور ایک پیج کے باوجود تاریخی ذلت اور رسوائی مقدر بنتی ہے، آج نوازشریف کے مخالفین کو اللہ نے عبرت کا نشان بنایا۔

مریم نواز نے کہا کہ جس نے اپنا معاملہ اللہ پر چھوڑ دیا اس کو اللہ نے سرخرو کردیا، عمران خان کہتے تھے جب آٹا منہگا ہوجائے تو سمجھ لو وزیراعظم چور ہے، کہتے تھے کہ جب پیٹرول اور بجلی کی قیمت بڑھے تو سمجھ لو وزیراعظم چور ہے، آج چینی 120 روپے کلو سے بھی بڑھ گئی تو بتاؤ چور کون ہے؟

مریم نواز نے کہا کہ نواز شریف کے دور میں چینی 50 روپے کلو تھی، 3 سال بعد 120 روپے کو عبور کرگئی، آج 24 سے 27 روپے تک بجلی فی یونٹ ہے، چور کون ہے؟ نواز شریف کے دور میں پیٹرول 70 اور آج 138 روپے ہے تو چور کون ہے؟

عمران خان نے صرف ایک وعدہ پورا کیا، عمران خان نے کہا تھا کہ میں ان کو رلاؤں گا، ’پوری قوم رلا دیا‘

مریم نے کہا کہ جب ڈیزل اور پیٹرول منہگا ہوتا ہے تو دنیا کی ہر چیز منہگی ہوتی ہے، عمران خان نے صرف ایک وعدہ پورا کیا، عمران خان نے کہا تھا کہ میں ان کو رلاؤں گا، پوری قوم رلا دیا۔

مرکزی نائب صدر ن لیگ مریم نواز نے کہا کہ عوام پر جب تکلیف آتی ہے تو نوازشریف کا دل خون کے آنسو روتا ہے، یہ اتنے بے حس ہیں ان کے وزراء عوام کے نوالے گنتے ہیں، عمران خان کے ساڑھے 3 سال کی کارکردگی کی داستان سن لو، ایک کروڑ نوکریوں کا وعدہ کس نے کیا تھا؟ اوپر سے بھاشن دیتا ہے سکون قبر میں ہے، عمران خان تم نے عوام کو قبر میں پہنچانے کی پوری کوشش کی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں