10

کھاد پلانٹس کیلئے گیس کی فراہمی بڑھانے کی منظوری

  فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ کو زیادہ سے زیادہ قدرتی گیس فراہم کرنے کی سمری کی منظوری دے دی۔

وزارت خزانہ کی جانب سے جاری بیان کے مطابق ای سی سی کا اجلاس وفاقی وزیر خزانہ شوکت ترین کی زیر صدارت گزشتہ روز ہوا۔

کابینہ کمیٹی نے وزارت صنعت و پیداوار کی طرف سے ربی سیزن 2021-22 کے دوران یوریا کھاد کی مانگ کا جائزہ لینے کے لیے پیش کی گئی سمری پر 5کروڑ 80لاکھ کیوبک فٹ یومیہ یا پاک عرب کے لیے ایم ایم سی ایف ڈی اور فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ کے لیے ایم ایم سی ایف ڈی63 کی منظوری دی تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جاسکے کہ یوریا کھاد کی متوقع مانگ ملکی پیداوار کے ذریعے پوری ہو رہی ہے۔

 وزارت خزانہ کے بیان میں مزید کہا گیا کہ یہ فیصلہ یوریا کھاد کی قیمتوں کو مستحکم کرنے اور ربی سیزن 2021-22 کے دوران ملک بھر میں اس کی بلا تعطل فراہمی کو یقینی بنانے میں مدد دے گا۔

 ای سی سی نے وزارت انفارمیشن ٹیکنالوجی اور ٹیلی کمیونیکیشن کی جانب سے پیش کردہ سمری کی بھی منظوری دی جس کے تحت پاکستان سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ یا پی ایس ای بی کے لیے سنگل لائن بجٹ کے طور پر 2 ارب روپے مختص کیے گئے ہیں۔

اقتصادی رابطہ کمیٹی نے آئی ٹی برآمدات کی حوصلہ افزائی اور برآمد کنندگان/برآمدات کی دستاویزات کی حوصلہ افزائی کے لیے نقد انعامات کی ترسیل کے لیے پی ایس ای بی کو 4ارب روپے مختص کرنے کی بھی منظوری دے دی۔ نقد انعام کی ترغیب آئی ٹی اور آئی ٹی سے چلنے والی خدمات کے برآمد کنندگان کے لیے فراہم کی جائے گی جو بینکنگ چینلز کے ذریعے اسٹیٹ بینک کے مختص کردہ بینکنگ کوڈز کے ذریعے برآمدی آمدنی کو فروغ دیتے ہیں۔

وزارت تجارت نے مالی سال 2020 سے 2025 تک کے لیے ٹیکسٹائل اور ملبوسات کی پالیسی پیش کی، جس پر ای سی سی نے ایک ذیلی کمیٹی تشکیل دی جس میں وزارت تجارت، فنانس ڈویژن، وزارت صنعت و پیداوار، بجلی اور پٹرولیم ڈویژن، ایف بی آر اور ریاست کے نمائندے شامل تھے۔

ایف بی آر اور اسٹیٹ بینک آف پاکستان چند ہفتے میں ای سی سی کے سامنے ایک تازہ ترین پالیسی کا جائزہ لے کر پیش کرے گا۔

اجلاس میں وفاقی وزراء صنعت و پیداوار خسرو بختیار، توانائی حماد اظہر، ریلوے اعظم خان سواتی، وزیر مملکت برائے اطلاعات فرخ حبیب، وزیر اعظم کے مشیر برائے تجارت عبدالرزاق داؤد اور وفاقی سیکرٹریز نے شرکت کی

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں